Jak zaplanować publikację postu na LinkedIn za pomocą Canvy ?
Jeżeli masz Canva Pro to możesz to zrobić 🙂
Ostatnio szukałam narzędzia, dzięki któremu mogłabym to robić. Z pomocą przyszła Dominika Pliszka, znajoma z LinkedIn 🙂
Dziękuję 🙂
Co mi to daje ? Nie muszę wtedy siedzieć „fizycznie” i publikować post, tylko mogę sobie dzień wcześniej go zaplanować.
Jeżeli jesteś zalogowana na Canva (PRO), masz już przygotowaną grafikę, którą chcesz opublikować wraz z postem, na pasku u samej góry (obok „Publikuj na Facebooku”) masz 3 kropeczki.
Kliknij nie, wybierz PLAN, ustal DATĘ, GODZINĘ i kliknij DALEJ.
Następnie w miejscu „wybierz umiejscowienie” wybierz LinkedIn (jeżeli nie masz połączonego LinkedIn z Canvą musisz to zrobić na tym etapie).
Napisz/wklej treść oraz kliknij „zaplanuj wpis”.
Prawda, że proste ? Możesz też wybrać np. Facebook.
Jest jeszcze 2 opcja – bezpośrednio z Plannera. Mówię o tym na filmiku 🙂
Minus jest taki (albo nie wiem, że jest do „obejścia”), jeżeli mam załączyć link w komentarzu, nie mogę tego na tym etapie zrobić. Dopiero po publikacji postu, muszę wejść na LinkedIn, odszukać post i dodać link pod postem.
Obejrzyj krótki filmik, jak zaplanować post.
Jeżeli jesteś ciekaw(a), w jaki sposób skutecznie wykorzystać LinkedIn do nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami, serdecznie zapraszam do zakupu mojego interaktywnego szkolenia online w formie prezentacji. Odkryj strategie, które pomogą Ci budować silne relacje biznesowe i osiągać sukces w świecie LinkedIn.