You are currently viewing Jak zaplanować post w Canva na LinkedIn (mając opcję PRO)?

Jak zaplanować post w Canva na LinkedIn (mając opcję PRO)?

Jak zaplanować publikację postu na LinkedIn za pomocą Canvy ?

Jeżeli masz Canva Pro to możesz to zrobić 🙂

Ostatnio szukałam narzędzia, dzięki któremu mogłabym to robić. Z pomocą przyszła Dominika Pliszka, znajoma z LinkedIn 🙂 

Dziękuję 🙂 

Co mi to daje ? Nie muszę wtedy siedzieć „fizycznie” i publikować post, tylko mogę sobie dzień wcześniej go zaplanować. 

Jeżeli jesteś zalogowana na Canva (PRO), masz już przygotowaną grafikę, którą chcesz opublikować wraz z postem, na pasku u samej góry (obok „Publikuj na Facebooku”) masz 3 kropeczki.

Kliknij nie, wybierz PLAN, ustal DATĘ, GODZINĘ  i kliknij DALEJ.

Następnie w miejscu „wybierz umiejscowienie” wybierz LinkedIn (jeżeli nie masz połączonego LinkedIn z Canvą musisz to zrobić na tym etapie).

Napisz/wklej treść oraz kliknij „zaplanuj wpis”.

Prawda, że proste ? Możesz też wybrać np. Facebook.

Jest jeszcze 2 opcja – bezpośrednio z Plannera. Mówię o tym na filmiku 🙂 

Jak zaplanować publikację postu na LinkedIn za pomocą Canvy

Minus jest taki (albo nie wiem, że jest do „obejścia”), jeżeli mam załączyć link w komentarzu, nie mogę tego na tym etapie zrobić. Dopiero po publikacji postu, muszę wejść na LinkedIn, odszukać post i dodać link pod postem. 

Obejrzyj krótki filmik, jak zaplanować post. 

Jeżeli jesteś ciekaw(a), w jaki sposób skutecznie wykorzystać LinkedIn do nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami, serdecznie zapraszam do zakupu mojego interaktywnego szkolenia online w formie prezentacji. Odkryj strategie, które pomogą Ci budować silne relacje biznesowe i osiągać sukces w świecie LinkedIn.

dorota mroczek buycoffee wirtualna asystentka mentor szkolenie wirtualna asysta praca zdalna praca dla mam praca dodatkowa

Dodaj komentarz