Wideo jest najpopularniejszym formatem treści na mediach społecznościowych. Już nikogo nie trzeba przekonywać do nagrań wideo. Twórcy, marki osobiste, firmy produkują coraz więcej treści wideo i potrzebują wsparcia podczas ich montażu.
Obserwujesz topowych twórców w social media? Jak myślisz… montują materiały sami czy to zlecają? Dokładnie -> zlecają edycję takich materiałów.
To świetna perspektywa dla WA ponieważ takie nagrania się schematyczne i bez problemu można nauczyć się edycji tego typu projektów.
Specjalizacja edycji wideo to zdecydowanie mniejsza konkurencja w stosunku do zadań administracyjnych, graficznych, marketingowych.
Potencjalny klient często chce zainwestować w materiały wideo.
Mało tego, ta nisza jeszcze nie jest w pełni zagospodarowana. Warto już teraz powiększyć portfolio swoich usług, bo popularność i liczba zleceń będzie zdecydowanie rosła.
Oprócz treści na media społecznościowe na popularności zyskują również m.in. kursy wideo, szkolenia wideo, podcasty oraz videocasty.
Są to projekty, które są oparte na schemacie pracy, który można sobie wyrobić. Samemu bądź z pomocą. W zależności od tego jak bardzo chcesz poznać ten rodzaj pracy i jak szybko dojść do perfekcji.
Coraz więcej osób oraz firm szuka usługi redystrybucji treści wideo. Wkrótce każdy twórca będzie chciał wykonywać takie działania oszczędzając swój czas. Bo to jedyny zasób, które nie można dokupić. Jak myślisz – zrobi to sam czy zleci np. Tobie?
Rozliczaj się za efekt. To pozwoli Ci na lepszą organizację swojego czasu, aniżeli pakiet godzin wsparcia, kiedy to nigdy nie wiesz co Twój klient wymyśli… i kiedy dokładnie.
Projekt wideo to: taka cena, takie zlecenie, tyle czasu potrwa. Konkret. Jest to przewidywalne.
Rób to co lubisz robić. Wyspecjalizuj się w dziedzinie edycji wideo, aby mieć konkretny zakres działań.
Warto zacząć wcześniej i zadbać o pierwszych klientów
- Zostaną na dłużej.
- Budują portfolio.
- Zwiększają umiejętności.
Czy edycji wideo może nauczyć się każdy?
Zdecydowanie tak. Edycja wideo oparta jest na schematach, regułach.
Zazwyczaj praca polega na edycji, która nie wymaga wyśrubowanej kreatywności. W głównej mierze potrzeba tylko dobrego przekazu, dobrej rzemieślniczej pracy. Tylko i aż, bo nie każdy potrafi to wykonać.
Klient przychodzi z określonym celem wideo, które jest już poniekąd stworzone. To nie zlecenie graficzne do którego należy podejść od strony kreatywnej, stworzyć coś od kompletnie od zera (i najlepiej od razu z tą samą wizją, którą miał klient w głowie).
Najtrudniej jest zacząć. Jest cała masa materiałów w sieci w których można się pogubić. Jedne wykluczają drugie. Pojawia się mętlik w głowie i brak określonej drogi do nabycia nowych umiejętności. To nie jest najlepsza droga.
W kursach przekazuję praktyczne podejście edycji wideo, które usprawnia edycję wideo, przyspiesza ją oraz daje poczucie swobody podczas edycji.
Zaczynamy od podstaw, fundamentów aby z każdą nową lekcją poznawać nową umiejętność.
To tak jak w matematyce. Najpierw należy nauczyć się dodawania oraz odejmowania, dopiero potem uczymy się mnożenia, dzielenia itd.
Ustrukturyzowana wiedza w jednym miejscu to sposób na szybą i efektywna naukę z gwarancją określonego efektu.
Osobiście dotknąłem wielu kwestii m.in. tworzenia grafik, mailingów, administracji, social media bo sam tworzę kampanie produktów cyfrowych,
W edycji wideo jest mało zmiennych. Efekty widać od razu.
Ile można zarabiać? Czy inwestycja w kurs szybko mi się zwróci?
Od razu zacznę od konkretów. Średnia cena kursu wideo to około 400 złotych.
Jakie są zatem stawki na rynku?
Uwaga – podaję minimalne progi (realne) bez obiecywania wiadra pieniędzy za montaż wideo.
- Stworzenie prostej rolki na media społecznościowe – od 100 złotych.
- Zaawansowana rolka na media społecznościowe – od 250 złotych.
- Montaż poradnika wideo – [15 minut] – 150 – 450 złotych
- Montaż podcastu – [30 minut] – 80 – 200 złotych
- Montaż videocastu – [30 minut] – 200 – 400 złotych
Jak widać kurs zwraca się średnio przy 2 stworzonych projektach. To niewiele jak na nabycie nowych umiejętności.
Jak długo trzeba się uczyć?
Tutaj też od razu przejdziemy do konkretów i liczb.
Zakładamy, że dziennie masz 1 godzinę wolnego na naukę. W takim modelu w ciągu tygodnia nauczysz się edycji wideo określonego projektu (np. rolek).
Nauczysz się je tworzyć bez niespodzianek, że Cię coś zaskoczy. Z pewnością siebie, że bez problemu spełnisz wszystkie wymogi klienta.
To szybka droga: kurs przerabiam -> zarabiam na tworzeniu materiałów wideo.
Wpisz kod: Dorota i otrzymaj 15% rabatu.
Porównaj teraz to do nauki marketingu, gdzie nie można zmierzyć tego konkretnymi efektami. Marketing to jedna, niekończąca się nauka.
Porównaj to do tworzenia stron internetowych, gdzie za każdym razem efekt działań u każdego może być inny. Znam to z autopsji. Wykonywałem krok po kroku działania z kursu, ale jednak coś nie działało. Co jakiś czas pojawiały się błędy. Frustracja była na wysokim poziomie.
Porównaj to z grafiką. Kiedy robisz krok po kroku według kursu to projekty wyglądają dobrze. Problem pojawia się gdy chcesz coś stworzyć sama od podstaw. Nagle te grafiki wyglądają inaczej… nieco gorzej.
I tutaj na białym koniu wjeżdża edycja wideo materiałów na media społecznościowe, do kursów wideo, videocastów.
Uczysz się konkretnych operacji i całym przekonaniem wiesz, że u Ciebie też to zadziała!
Zyskaj pewność siebie tworząc ciekawe projekty wideo, które wyróżniają się na tle innych. Poznaj narzędzia, operacje, efekty które pozwolą Ci wykonać każde zlecenie Twojego klienta.
Masz dość przerabiania kolejnego kursu, który nie przynosi zwrotów? Masz rację! Nie powielaj tego. Propozycja kursów edycji wideo dla WA to gwarancja transformacji.
Kursy skonstruowane są w taki sposób, aby poznawać określony typ projektu wideo od A do Z. Od kompletnie początkującej osoby do zaawansowanych technik, które oglądasz w świetnych projektach wideo. Stopniowo wprowadzając nowe zagadnienia.
Co najważniejsze… efekty widzisz od razu! To nie jest tworzenie stron internetowych, które niesie ze sobą niepewność czy czasem coś się nie wysypie. I często tak jest.
W kursach edycji wideo pokazuję sprawdzony, praktyczny proces, który działa… zawsze.
Co jest istotne?
Warto poznać dobrze program i narzędzia, aby nic Cię nie ograniczało. Inaczej w głowie nie urodzi się pomysł.
Poza tym będziesz mieć w głowie wymówkę. “I tak tego nie umiem zrobić”. To czysty autosabotaż.
Sucha wiedza techniczna jest łatwa do pozyskania. Szybki wpis w Google i dany temat jest opisany. Fajnie jak wszystko jest w jednym miejscu. Potrzebna jest jeszcze wiedza na temat jak robić, aby rezultat był miły w odbiorze, czego się wystrzegać i czego należy używać.
Nie chodzi o to, aby wiedzieć CO ROBIĆ, ale JAK ROBIĆ.
- Zobaczysz efekt – wdrażasz u siebie.
- Masz pomysł – realizujesz u siebie.
SPRAWDŹ PAKIET KURSÓW DLA WIRTUALNEJ ASYSTENTKI OD BARTOSZA . WPISZ KOD: DOROTA A DOSTANIESZ 15% RABATU.
Nazywam się Bartosz Bartczak “WideoNinja”. Pomagam przedsiębiorczym osobom tworzyć nienaganne wideo za pomocą sprawdzonej i rzetelnej wiedzy w skompresowanej formie.
Z mojej wiedzy skorzystało ponad 15 000 Kursantów w wieku od 14 do ponad 70 lat.
Od ponad 12 lat uczę innych tworzyć wideo. Prostym językiem, bez technicznego bełkotu, bez drogiego sprzętu.