Pojęcia takie jak etykieta czy savoir-vivre znamy wszyscy. Od dziecka jesteśmy uczeni, jak należy zachowywać się w określonych sytuacjach. Rozwój technologii sprawił, że znaczna część naszego życia przeniosła się do Sieci. Jak możesz się domyślić, tak…

Czytaj dalejCzym jest netykieta?

Blogi towarzyszą nam od samych początków Internetu. Za ich powstaniem stała chęć dzielenia się swoimi myślami, uczuciami i pomysłami z szerszą publiką. W miarę upływu czasu, blogowanie ewoluowało i przekształciło się w wartościowe narzędzie marketingowe,…

Czytaj dalej5 błędnych przekonań na temat blogowania

Wiesz już czym jest MVP? Jeśli tak to śmiało możesz przejść do dalszej części tego artykułu. Jeśli jeszcze nie wiesz co to takiego lub nie jesteś pewna to zapraszam Cię do mojego poprzedniego wpisu. Nadrobiłaś już…

Czytaj dalejJak podnieść wartość kursu online?

Zastanawiasz się jak zacząć? Masz świetny pomysł na produkt cyfrowy, ale wymaga on większych nakładów finansowych i jego przygotowanie zajęłoby kilka miesięcy?  Wstrzymaj się na chwilę i przeczytaj o minimalnej wersji produktu, czyli MVP. Sama…

Czytaj dalejMinimalna wersja produktu (MVP)

Znasz to? Kupujesz kurs za kursem, e-booki, szkolenia. Zapisujesz się na webinary i konsultacje, ale absolutnie nic nie zmienia się w Twoim życiu. Biznes utknął w martwym punkcie. Za to, co wydałaś na kursy, mogłabyś…

Czytaj dalejPułapka gromadzenia wiedzy

Czy wiesz, co decyduje o kolejności wyświetlania się stron w wyszukiwarce Google?  Jeśli chodzi o płatne działania - decydować będzie stawka za kliknięcie. Najwyższa proponowana danego dnia będzie na pierwszym miejscu wyszukiwania. Natomiast bezpłatne wyniki…

Czytaj dalejContent marketing, czyli ile treści dawać za darmo?

Jeśli jeszcze nie wiesz czym różni się mentoring od coachingu to odsyłam Cię do tego wpisu. Od kilku miesięcy szkolę się na mentorkę. Skąd taka decyzja? Wyjaśniam niżej. (aktualizacja I 2023 - skończyłam szkolenie w…

Czytaj dalejDlaczego chcę zostać mentorką?

Twoja skrzynka mailowa pęka w szwach. No nic. Trzeba się za nią zabrać. Przeglądasz wiadomość za wiadomością. A końca nie widać. Mija 3 godziny, a Ty masz już dosyć.  A gdyby tak… oddelegować zarządzanie skrzynką…

Czytaj dalejCo i kiedy delegować?