Powiedz mi, czy ty też:
Jeśli tak, to świetnie trafiłaś! Te warsztaty to nie jeden ogromny krok naprzód w Twojej karierze, ale od razu trzy kroki.
70% marketerów z całego świata podaje, że materiały wideo mają lepszą konwersję, niż jakiekolwiek inne materiały. Ludzie są 27 razy bardziej skłonni kliknąć reklamę wideo zamiast zwykłego banneru.
Te liczby szokują, prawda? Sprawdziłam na własnej skórze, to działa.
Główne zalety wideo to:
Poza tym – ile czasu zajmie Ci nagranie rolki? 10 minut? 15? Może 30? Niech nawet godzinę. Artykułu na bloga w godzinę nie napiszesz. Samo stworzenie wytycznych dla copywritera to 15 minut roboty, a jeszcze trzeba mu zapłacić. Co do postów na Facebooku czy Instagramie, większość osób przez godzinę zastanawia się w ogóle, co napisać.
A możesz po prostu złapać kamerę!
Czy jestem ekspertką w kręceniu rolek? Nie.
Czy robię to najlepiej? Pewnie też nie.
Czy są lepsi ode mnie? Tak.
Ale, jak mówi Paweł Tkaczyk: „Każda osoba, która wie o jedną rzecz więcej ode mnie, jest w moich oczach ekspertem. Bo mogę się od niej czegoś nauczyć”.
Ja też robiłam kursy i wiele nauczyłam się „w praniu”. Nadal się uczę.
Na warsztatach przekażę Ci podstawy, moje protipy, skuteczne patenty i błędy, jakich należy unikać. Oprócz tego wskażę osoby, na których sama się wzoruję, jeśli chodzi o reelsy.
Zakładam z dużą dozą pewności, że chodzi Ci po głowie stworzenie i wydanie produktu cyfrowego. To musi być fajne, prawda? Mieć produkt, który, można powiedzieć, sprzedaje się sam, jeść nie woła i miesiąc w miesiąc przynosi zysk. Tak jakbyś miała pracownika, który sam na siebie zarabia.
Ale dręczą Cię obawy:
Po drugim dniu warsztatów te obawy znikną jak sen złoty. Powiem Ci, jak ja sobie z nimi poradziłam.
„OK, Dorota, a co jeśli ja nie chcę wydawać produktu cyfrowego?”
To może być prawda, ale jest duża szansa, że będziesz pomagać w tym swojemu klientowi. Pracując jako Wirtualna Asystentka, często wspierasz swojego klienta w kampaniach sprzedażowych, ustawiasz mu planer treści na mediach społecznościowych, wrzucasz teksty na stronę, szykujesz dokumenty.
Twój klient z pewnością doceni wkład, jaki wniesiesz w jego produkt cyfrowy dzięki wiedzy, jaką zdobędziesz podczas drugiego dnia Warsztatów.
Rdzeń mojej działalności to właśnie pomoc przy kampaniach. Często są to kampanie produktów cyfrowych. Praktyczne umiejętności, jakie nabyłam podczas tworzenia swoich produktów, przekładam na skuteczne kampanie moich klientów, dzięki czemu wracają do mnie po więcej.
Co więcej, możliwe, że dzisiaj nie jesteś gotowa na stworzenie takiego produktu. Ale za miesiąc, kwartał czy rok w Twojej głowie może pojawić się taka myśl. Wtedy masz do wyboru:
– mieć gotową wiedzę z Warsztatów,
– szukać jej od nowa.
To tak jakby Twoja koleżanka miała do oddania fotelik dziecięcy do auta po taniości, a Ty jeszcze nie masz dziecka, ale planujesz. Nie kupisz? Ktoś inny kupi. A Ty będziesz musiała szukać, jak Twoje dziecko będzie w drodze.
Tymczasem możesz mieć fotelik z głowy.
Całkiem możliwe, że gdy zobaczysz, jak to wygląda od środka, stwierdzisz: „Kurczę! To wcale nie jest takiego trudne”.
Coś, co spędza sen z powiek wielu osobom działającym nie tylko online, to kontakty z klientami. Niektórzy mają ogromny problem z samym wyjściem do klienta z ofertą. Inni chcą wyjść, ale nie wiedzą jak. Jeszcze inni tkwią w karuzeli rozwoju, zdobywając coraz to nową wiedzę na temat sprzedaży, ale nie sprzedając.
Cokolwiek Cię trapi, trzeci dzień warsztatów będzie dla Ciebie objawieniem. Dowiesz się z niego jak:
Możesz myśleć, że skoro ja jestem wirtualną asystentką, to Warsztaty są dla wirtualnych asystentek, ale błędne myślenie. Na Warsztatach dowiesz się:
Zdobytą wiedzę wykorzystasz niezależnie od swojej branży. Jeśli pracujesz jako copywriter, tworzysz reklamy, grafiki, pomagasz przy kampaniach, pracujesz w marketingu, jeśli tylko większość Twojego biznesu to praca online z klientami, to te Warsztaty są dla Ciebie.
Powiesz: “OK, ale to wszystko mogę znaleźć w Internecie”.
Istotnie, możesz, ale:
Algorytmy wyszukiwarki i mediów społecznościowych zmieniają się co kilka miesięcy. Ja siedzę w tym cały czas, dzień w dzień, i widzę, co działa, a co nie. Podaję Ci sprawdzone informacje, które wykorzystuję w codziennej pracy.
Nie ma na co czekać! Mamy cały Internet do zawojowania.
Według tego powinnam wziąć za Warsztaty 2480 zł.
Nawet połowa tej kwoty, czyli 1240 zł, byłaby atrakcyjna.
Cena 3 dni warsztatów w to jedyne 697 zł, czyli zaledwie ułamek tej kwoty.
TO TYLKO 232,33 ZŁ za jedne 90-120-minutowe warsztaty.
Pomyślisz, że OSZALAŁAM?
Moje know-how
Case study z moich działań na online
I tyle bonusów za taką kwotę?!
Wiem, że nie żyjemy teraz w łatwych czasach. Sama robię zakupy, widzę ile wszystko kosztuje, mam kredyt, którego rata rośnie cały czas.
Wiem też, że teraz sporo osób, zanim zainwestuje w swój rozwój zastanowi się 3 razy.
Dlatego ta CENA JEST TAK NISKA! Tak, abyś mogła skorzystać i po 3 dniach mieć gotowy POMYSŁ NA SIEBIE! RUSZYĆ DO PRZODU!
„Jak obsługiwać klientów podczas kampanii” Tego bonusu NIE MA przy zakupie tylko 1 lub 2 dni.
Cena pojedynczego dnia (gdybyś chciała kupić np. tylko udział w jednym dniu lub dwóch) to 297 zł za dzień.
Kupujesz dostęp na jeden dzień warsztatów. W odpowiedzi na maila z zamówieniem napisz mi, który dzień warsztatów Cię interesuje.
Po zakupie warsztatów otrzymasz*:
Kupujesz dostęp na 3 dni warsztatów. Odbędą się one na platformie zoom w dniach: 5,7 i 11 lipca od godziny 18:30.
Po zakupie warsztatów otrzymasz*:
Od 2 lat prężnie działam w branży Wirtualnej Asysty, która na dobre mnie wciągnęła. Jestem partnerem biznesowym – odciążam klientów z zadań, które zabierają im ich cenny czas. Wspieram przyszłe i początkujące wirtualne asystentki.
W ciągu 5 miesięcy wydałam 6 produktów cyfrowych. Nagrałam ponad 100 reels.
Kiedyś i ja byłam na początku drogi zawodowej w świecie Wirtualnej Asysty. Szukałam wsparcia i wiedzy niezbędnej do rozwoju mojej firmy. Nie była to droga usłana różami. Było wiele wyzwań, pytań, wątpliwości, wyrzeczeń i wydatków. Czy czegoś żałuję? NIE.
Dziś już jestem w innym miejscu, dumnie kroczę do przodu. Wiem doskonale jak trudne bywają początki, dlatego wpadłam na pomysł warsztatów. To moje know-how, będzie dużo mojego caste study, byś mogła zobaczyć jak doszłam do tego miejsca, w którym jestem.
Uczę się od najlepszych: Marta Krasnodębska (Hakerki Sukcesu Elite 2022), Bartek Popiel (Liczy się Kampania), Mirosław Skwarek (kurs reels i Tik-Tok), Monika Bodnar (Akademia Insta, warsztaty z reels), Magdalena Pawłowska (WOW Marketing Lab)
Warsztaty odbędą się w dniach 5, 7 i 11 lipca 2022 r. o godzinie 18:30.
Na Zoom. Link podeślę w dniu warsztatu, wraz z materiałami bonusowymi. Będą trwały 90-120 minut.
Tak. Nagranie dostaniesz do 24 h po zakończeniu warsztatów z danego dnia. Materiały bonusowe – w dniu warsztatów.
Oczywiście! Jeżeli prowadzisz biznes online i chcesz zbudować rozpoznawalną markę, szczególnie za pomocą reels, które Ci w tym pomogą, nawiązywać nowe współprace – tak, by to klienci do Ciebie przychodzili, a nie, że Ty ich szukasz, to jak najbardziej, to jest dla Ciebie. Poza tym, jeżeli myślisz o wydaniu swojego pierwszego produktu cyfrowego, bez sztabu freelancerów, małym kosztem – to pokaże Ci jak to zrobić Pokaże Ci jak ja to robię
05 lipca – reels, 07 lipca produkt cyfrowy, 11 lipca – przekonania, oferta, budowanie marki
Tak, faktura wystawia się automatycznie po zaksięgowaniu płatności (możesz wybrać PayU lub przelewy zwykły).
Tak. W trakcie warsztatów możesz zadawać pytania, a ja chętnie na nie odpowiem.
Tak, dopuszczam możliwość płatnośći w dwóch ratach za 3-dniowe warsztaty (za pojedyncze – nie). W tym celu skontakuj się ze mną mailowo – kontakt@dorotamroczek.pl
Link do spotkania i bonusy otrzymasz w dniu warsztatów na maila.
Tak, napisz do mnie na maila, jak będę miała nagrania to wtedy podam Ci link do zakupu materiałów (po niższej cenie).